פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
דניאלה | 15:43  17/10/07
החלום שלי להיות מעצבת אופנה אבל אין לי בגרות מלאה. האם אני יכולה לעשות מכינה ואז להתקבל ללא בגרות ופסיכומטרי
אמיר נבון | 22:44  22/10/07
הי דניאלה, על מנת ללמוד אופנה לתואר ראשון את חייבת להשלים את הבגרות (אין צורך בפסיכומטרי).. מצד שני כדי לעבוד בתחום אין את חייבת ללמוד לתואר ובהחלט יש מסלולים שונים ללימודי תעודה ששם לא חייבים בבגרות ו/או פסיכומטרי לשיקולך.. בהצלחה דרך אגב המכינה עצמה אינה מכינה לשיפור בגרות אלא מכינה להכנת תיק עבודות..
עמליה גנות | 00:49  08/11/07
תתקשרי לבית הספר של רקפת לוי יש שם מכינות לעיצוב וגם ללימודים לא צריך פסיכומטרי החלום יתגשם לימודים ברמה.
שימרית | 15:50  10/11/07
היי דניאלה לא ראיתי שהחזירו לך תשובה ואני גם ממש רוצה ללמוד עיצוב אופנה ואין לי בגרות מלאה,אני בדרך לעשות אך לא בטוחה שזה נחוץ אם תוכלי לחזור אלי אני יודה לך מאוד,כולה בגרויות מה עושים מזה עיניין בטוח לא ישאלו אותנו שם מזה משוואה ריבועית לצורך העיניין,בכל מקרה אם תחזרי ואם לא שיהיה לך בהצלחה.
סגור