פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יצחק סיני | 00:16  07/01/08
שלום! רציתי לדעת מה אתה ממליץ לעשות בתקופה זו של השנה על מנת להתחיל ללמוד רפואה בהקדם (בארץ או בחו"ל), ככל הנראה רק בשנה הבאה אם לא בעוד שנתיים על פי מיטב הבנתי... נתונים חשובים: עוד לא נבחנתי פסיכומטרי, ממוצע בגרויות 99.7, עם מתמטיקה 3 יח'. אני יודע שהמצב קשה... אבל יש הרבה מוטיבציה אודה אם תתיחס למה עדיף להשלים קודם בגרויות או פסיכומטרי. תודה מראש איציק
דרור סמואל | 10:30  08/01/08
איציק שלום, ראשית ברכות רבות על המוטיבציה ובהצלחה בתכניתך. כעת להמלצותי. ראשית אני הייתי ממליץ לך להתחיל בשיפור הבגרויות שלך כאשר הציונים המהותיים הם אלו של מקצועות ה5 יח"ל (יחידות לימוד) ביניהם, מומלץ לשפר את הציון במתמטיקה ולהעלות את מספר היחידות במקצוע זה, רצוי ל5. מקצוע שני בו כדאי להעלות את הציון ואת כמות היחידות הוא אנגלית. ציון טוב, ובעיקר למידה טובה של המקצוע במשך כמה חודשים (לפני שמגיעים לקורס הפסיכומטרי) הם מומלצים ביותר. בנוסף לכל אלה כדאי להרחיב מקצוע בגרות נוסף לרמה של 5 יח"ל כאשר על פי רוב המקצוע הנבחר במקרים כמו שלך הוא גיאוגרפיה, מקצוע יחסית קל עם אפשרות לקבל ציון גבוה ללא צורך בהשקעה רבה (אתה צריך את הזמן בשביל מתמטיקה ואנגלית). בשורה התחתונה הציון הממוצע הנחוץ לך אינו מספר מוחלט אך כדאי מאוד שהוא יהיה מעל 107. ציון נמוך מכך יצריך ציון פסיכומטרי גבוה ביותר. לאחר כל אלה, הייתי ניגש לבחינה פסיכומטרית. לדעתי כל הרשום לעיל בתחום הבגרויות, יכול להתבצע עד סוף שנת הלימודים הקרובה משמע יולי 08, לאחר מכן יהיו לך 2 הזדמנויות, באוקטובר ובפברואר, לעשות בחינות פסיכומטריות וכך לא תשים את כל הביצים בסל אחד. אני מקווה שאתה באמת מוכן לעבודה קשה כפי שאמרת, כי העבודה תהיה קשה... בכל מקרה כפי שכבר אמרתי שיהיה המון בהצלחה, ומי ייתן ובעוד שנה וחצי תהלך לך במסדרונות הפקולטה לרפואה. דרור.
סגור