פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום לכולם, אני כרגע נמצאת בניו יורק ורוצה לגשת לבחינה של אפריל הקרוב (פה בעיר), האם ידוע לכם על קורסים של פסיכומטרי המתקיימים בניו יורק? תודה!
הילה שלום, אתחיל בבשורות הפחות טובות. למיטב ידיעתי ולמיטב ידיעתם של מדריכי פסיכומטרי אחרים עימם שוחחתי אין בניו יורק קורס פסיכומטרי. אבל, יש מספר אפשרויות אחרות בנושא. הראשונה כפי שהומלץ ע"י הבחור כאן, ניתן לעשות קורס פסיכומטרי באינטרנט. אבל!!! לפני שאת שמה את כספך על קרן הצבי מומלץ לבדוק את הנושא לעומק, כיוון שאין מדובר בתחום מאוד ותיק. אפשרות שנייה היא ללמוד לבד מחומר של אחד המכונים שנמכר בחנויות הספרים בארץ (אני יודע שהספרים של אנקורי פסיכומטרי נמכרים בחנויות בארץ). אפשרות שלישית ואחרונה היא לנסות להקים קבוצת למידה בניו-יורק המורכבת ממספר ישראלים המעוניינים ללמוד ושוב לשלב את הספרים מישראל. מקווה שתהיה הצלחה עם הנושא, וכי תצליחי להיבחן באפריל. בהצלחה, דרור.
אביב | 18:08  17/01/08
הכי טוב לנסות למצוא מורה פרטי בניו יורק. בטוח יש מישהו שיכול לעזור לך שם - יש שם אלפי ישראלים בטח יותר ובטוח אחד יודע פסיכומטרי מעולה. ודם יש את אתר פסיכו שמלמד באינטרנט ויש בו הסברים והכל ויש גם פורום וגם יש פורום פסיכומטרי בתפוז שעונים לך על שאלות psycho.co.il tapuz.co.il
סגור