פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דרור סמואל | 08:58  22/01/08
חברי הפורום היקרים, כפי שבוודאי שמעתם כבר, הבחינה הפסיכומטרית (ובחינת האמי"ר) שאמורה הייתה להתקיים ב-11.2 בוטלה אתמול על-ידי אנשי המרכז הארצי לבחינות והערכה. כפועל יוצא מכך, כל הנרשמים למועד זה יועברו להיבחן במועד אפריל כברירת מחדל. מי שלא יוכל / לא ירצה להיבחן באפריל יוכל לבקש אחת משתי חלופות, דחיית המבחן למועד אחר ללא תוספת תשלום או ביטול הרישום למבחן וקבלת החזר כספי. מכון אנקורי מתכוון לנסות ולהתנגד להחלטה זו וכמו כן רוחות המנשבות בקרב תלמידי פסיכומטרי ברחבי הארץ קוראות להתנגד להחלטה בצעדים של הפגנה ומחאה. אין ספק שצעד שרירותי זה אינו מיטיב עם קהל התלמידים אך ניתן לנסות ולהוציא ממנו את המירב, אם על-ידי למידה מחודשת של נושאים חלשים, חזרה על כלל החומר, תרגול נוסף וכדו'. זיכרו שבכל מקרה הפורום עומד לרשותכם בכל שאלה ובעיה המטרידה אתכם, בין אם זו שאלה העוסקת בבחינה עצמה ובין אם מדובר בשאלה בנושא פ.ט.ל... אני תקווה שכולנו נדע להוציא את המיטב והמירב מגזרה זו אשר נחתה עלינו. באיחולי ט"ו בשבט שמח, דרור.
סגור