פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אור | 08:24  29/01/08
רציתי לדעת אם ממולץ לגשת לבחינה פעם ראשונה מבלי לעשות קורס לאחר שחרשתי בבית? בנוסף, מישהו יודע איפה יש חומרי עזר ללמידה עצמית (אינטרנט,ספרים וכו') ואיך אפשר להגיע אליהם?
דרור סמואל | 09:32  30/01/08
אור שלום, (ההודעה בלשון זכר מטעמי נוחות, מתנצל אם טעיתי) ראשית אפתח בכך שניתן לגשת לבחינה לבד ללא קורס עם זאת לדעתי התועלת של הקורס רבה והבעיתיות בלימוד עצמי גבוהה גם כן. ראשית, יש לשים לב שהלימודים לבד הם קשים כיוון שחלוקת זמן הלימודים אינה פשוטה. צריך לדעת כמה זמן להשקיע בכל תחום מתחומי הלימוד ולבד הדבר אינו פשוט. שנית, רמתו של החומר אינה נמוכה מה שעלול להפוך את הלימוד העצמי לקשה מאוד. שלישית, ניתן לראות בציוני הקורסים הנערכים עלייה משמעותית של ציוני הנבחנים, אף אם מדובר באנשים שנבחנו כבר, ודאי וודאי בקרב אנשים שנבחנו ללא קורס. לסיכום הייתי אומר שכדאי ללמוד בקורס ולא לבד, אם מדובר בקורס ראשון ואם אינך חזק מאוד כבר היום בתחומים הפסיכומטריים. בנוגע לספרים, ניתן למצוא אותם בחנויות הספרים, אך שוב יש לציין שרוב החברות לא מפיצות את כל הספרים שלהן, וישנם ספרים אשר מחולקים רק במסגרת הקורסים. בתחום האינטרנטי אני לא יכול לעזור הרבה, פרט לכך שבאתר המרכז הארצי לבחינות ולהערכה יש בחינה אחת להתנסות עצמית. שיהיה בהצלחה בכל דרך שתבחר ואם אתה נתקל בבעיות נוספות לאורך הדרך אשמח לעזור. דרור.
ספרים יש של אנקורי או קידום או לקנות במשומשים של כל חברה. בנוסף יש אתר שמלמד פסיכומטרי עם המון חומרים: http://psycho.co.il לגבי האם כדאי ללמוד לבד... זה מאוד תלוי בך, אני מכיר מישהו שלמד לבד והוציא 800 והרבה יותר מאחד שלמדו לבד וסתם בזבזו חצי שנה...
סגור