פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מורן | 07:51  03/02/08
אני מעוניין להירשם לעתודה בתחום המשפטים, והייתי מעוניין לדעת מה המינימום שנדרש במבחן הפסיכומרטי על מנת להתקבל ללימודי המשפטים. תודה
מורן שלום, אני מזמינה אותך ליצור קשר עם מנהל הרישום והקבלה בבינתחומי הרצליה, כדי לבדוק את סיכויי קבלתך: טלפון: 09-9527200 דוא"ל: [email protected] תוכל להתרשם מתכניות הלימוד באתר המרכז: www.idc.ac.il בהצלחה, יעל
דרור סמואל | 23:21  04/02/08
מורן שלום, שים לב שלימודי משפטים בעתודה אינם מוגבלים למרכז הבין-תחומי בהרצליה וכי ניתן ללמוד במוסדות לימוד רבים ומגוונים ברחבי הארץ כדוגמת האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת תל-אביב וכו'. בנוסף שים לב שהדרישות משתנות בין המוסדות השונים ולא בהכרח קשורים לדרישות של העתודה עצמה. כדי לברר מה הדרישות של העתודה תוכל להיכנס לאתר הבא: https://www.aka.idf.il/giyus/Login/?catId=30461&docId=33477&moduletogoto=7 וליצור קשר ישיר עם האנשים האחראים על העתודה האקדמית בצה"ל. שיהיה בהצלחה, דרור.
סגור