פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
איריס | 11:31  06/02/08
שלום רב, ברצוני לברר מהו מסלול רגוע של פסיכומטרי? מה ההבדל בין רגוע לרגיל? למי זה מתאים ולמי לא? מה מומלץ?? ולגבי לימודים אקדמאיים, סיעוד ניתן ללמוד במככלות?? ואם כן,אילו?
דרור סמואל | 21:49  06/02/08
איריס שלום, בשוק קורסי ההכנה לבחינה הפסיכומטרית ישנם מספר סוגי קורסים, בחלוקה גסה ניתן לסווגם כקורסים "רגועים" לעומת קורסים "מהירים". אני יכול להעיד רק על הקורסים של אנקורי ולכן כך אעשה. ההבדל המשמעותי בין הקורסים מהסוגים השונים הוא כמות שעות הלימוד כאשר בקורסים הרגועים יש יותר שעות לימוד בכיתה, דבר המאפשר להעביר את החומר בצורה רגועה יותר. הדבר מתאפשר הודות לקיומם של שיעורים רבים יותר. כמובן שהדבר מצריך פריסה של הקורס לאורך זמן רב יותר. כפי שציינתי בתור עובד אנקורי אני יכול להעיד שהקורס הרגוע שלנו הוא הארוך ביותר מבחינת שעות לימוד בכיתה. ההתאמה של כל אחד לקורס היא אישית, אם את יודעת על עצמך, לאחר שנים של לימודים בבית-הספר שאת לומדת לאט יותר, את תעדיפי את הקורס הארוך יותר, אם לעומת זאת את משתעממת בקלות, או מאבדת עניין לאחר עיסוק רב מדי בנושא מסויים העדיפי את הקורס הקצר. בהתאם למה שאמרתי קודם לכן גם ההמלצות, כל אחד ומה שמתאים לו. בנוגע ללימודי סיעוד, למיטב ידיעתי אין אפשרות ללמוד סיעוד במכללה, אם כי ייתכן ואני טועה, אני מבטיח לבדוק זאת לעומק, זאת כיוון שלימודי סיעוד מתבצעים בצמוד ל/בקשר עם בית-חולים כלשהו. אני אבדוק את העניין בהקדם, מקווה שעניתי על שאר שאלותיך, דרור.
סגור