פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
קרין דנון | 14:49  11/02/08
הי אני חזרתי מדרום אמריקה לא מזמן..., ונכנסתי שם כבר ללחץ עם הפסיכומטרי כי אני רוצה להספיק את מועד אפריל והבנתי שבכל המקומות כבר התחילו ללמוד, ואז חברה שלי אמרה לי שבאנקורי יש קורס מעולה שמתחיל אוטוטו ושהוא מרוכז, מישהו יכול להגיד לי אם יש מצב לקבל מעל 600 בקורס של חודשיים 3 פעמים בשבוע, יש לציין שאני לא מתכוונת לעשות כלום בחודשיים האלה חוץ מללמוד... תודה
דרור סמואל | 11:30  12/02/08
קרין שלום, ראשית, אכן יש קורס של אנקורי המתחיל בעוד כשבוע (19.2) והוא באמת קורס מרוכז. שנית, יש מצב לקבל ציון הגבוה מ-600 אבל יש לשים לב שגובה הציון לא תלוי בהכרח באורך הקורס. אורך הקורס משפיע על מבנהו ובעיקר על התאמתו לכל אחד ואחד. המלצתי לך היא ליצור קשר עם אנקורי בטלפון 1-800-85-85-85 ולברר לגבי הקורס, הכניסה לקורס עצמו מותנית בשיחה עם מדריך הקורס ובהחלטתו, כיוון שהקורס מותאם רק לתלמידים בעלי יכולת למידה גבוהה בזמן קצר. מומלץ בחום לדבר עם אנקורי עוד היום, כיוון שהקורסים מסוג זה הם בודדים ומספר המקומות בהם מוגבל... בהצלחה, דרור.
סגור