פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שיכנה לאתר הזה: http://www.proper.co.il/bank.php אחלה אתר, עזר לי מאוד.. בהצלחה לנבחנים!
דרור סמואל | 17:06  17/04/08
שלום לכולם ולקרן בפרט, אציין בפתיחת דברי שאתר זה אינו מתחרה לאתרנו ולכן אני מרשה לעצמי להעביר עליו ביקורת מנומקת. ראשית עלי לברך על היוזמה הנהדרת, אתר חביב מאוד, אשר תורם לרווחת תלמיד הפסיכומטרי באשר הם, הוא תמיד רצוי. אבל! יש לשים לב לבעיות באתר. בשיטוט קצר באתר גיליתי בעיות באוצר המילים המוצע באתר (לדוג' לפי האתר האבסה היא האכלה, אך הדבר אינו מדויק, האבסה היא האכלה עד פיטום, באופן קיצוני. דוג' נוספת היא המילה אתנן, לפי האתר מתנה אך שוב יש כאן אי דיוק, אתנן הוא "מתנה, מנחה, שכר זונה" לפי מילון אבן-שושן) וכן בעיות בעברית ובהגהה לדוג': "לברק חמישה חולצות: ירוקה, שחורה ואדומה" בעוד יש לומר כמובן "לברק חמש חולצות" ואז לפרט חמישה צבעים ולא שלושה. שימו לב להערות אלו לפני שאתם רצים ומשתמשים באתר זה. בהצלחה לכולם, דרור.
סגור