פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
גילי | 22:22  27/04/08
אני חיילת וברצוני לגשת לקורס פסיכומטרי המתחיל ביולי. אני מתלבטת לגבי לחמן, אנקורי או קידום. יש המלצות?
דרור סמואל | 00:07  28/04/08
גילי שלום, כיוון שהפנית את השאלה לפורום אני מרשה לעצמי להמליץ על "אנקורי פסיכומטרי" לשם הגילוי הנאות אודה שאני עובד באנקורי ואני חושב שעובדה זו מסייעת ליל להכיר את המערכת טוב יותר. ראשית אני ממליץ לך לבדוק מי מהקורסים נותן לך את מספר השעות הרב ביותר, את מספר התרגולים הגדול והמעודכן ביותר וכן מיהם המדריכים. מהיכרותי עם אנקורי אני יכול לומר שאנו נותנים את מספר השעות הגדול ביותר וכן כי הספרים שלנו עדכניים ביותר ומתעדכנים כל הזמן. בנוגע למדריכינו אני יכול רק לומר שהם מצויינים. אני ממליץ לקחת כמובן בחשבון גם את עניין המחיר ולברר עניין זה לעומק לפני שרצים ובוחרים מקום לימודים. כמובן שבסופו של יום החלק החשוב הוא ההתאמה של הקורס אליך ולכן אני ממליץ על שתי פעולות חשובות, הראשונה, שיחה עם מוקדי השירות (אנקורי - 1-800-858585) והשנייה הגעה לשיעור התרשמות דבר שניתן לתאם בעת שיחה זו. שיהיה בהצלחה ושיחרור נעים, דרור.
סגור