פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
הערכה היא של מספר מכונים: יואל גבע, קידום וHIGH Q. סימולציות מלאות: 8 של קידום, 6 של האוגדן 11H-17H. מבחנים של 3 פרקים (למעקב): 1 של קידום ו-4 חטיפי בית של HIGH Q. מילונים: מילון עברית + אנגלית של יואל גבע + כל הכרטיסיות של קידום ושל יואל גבע. ערכת קידום מלאה: ספר לימוד + ספר שיעורי בית - מועדון 700 . (שני ספרים אדומים עבים) כל החוברות הדקות המיועדות לנושאים ספציפיים (10 חוברות באנגלית, מילולי וכמותי) מוב"י דיק - מילים וביטויים (שיטות ללימוד מילים) ערכת HIGH Q מלאה 2007: ספר מילולי, ספר כמותי (+חוברת גאומטרים סיכום חוקים), ספר אנגלית (מלא בעפרון) וספר תרגול נוסף. ערכת יואל גבע 2007: מרתון בית כמותי, מרתון בית מילולי, מרתון בית אנגלית (יש חלקים כתובים בעפרון) ספר חזרות (יש חלקים כתובים בעפרון) כל מה שרשום למעלה - ריק ולא פתור כמו חדש. בנוסף: כל הערכה של יואל גבע + סימולציות א' עד ו' - פתורים בעפרון עם דגשים והסברים מהקורס. וגם "קומפיומטרי" שזה הדיסק למחשב עם הבחינות. אני מוכר את הכל ביחד - לא חלקים! סה"כ: 35 ספרים וחוברות ו-25 סימולציות. במחיר שווה!!!! אני מראשל"צ. טלפון: 0546416016 אימייל: [email protected]
מורן | 15:43  07/10/08
שלום, אני אשמח אם תיצור איתי קשר שנדבר על המחיר. תודה ויום טוב, מורן.
מורן | 15:43  07/10/08
שלום, אני אשמח אם תיצור איתי קשר שנדבר על המחיר. תודה ויום טוב, מורן.
סגור