פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ששי | 11:09  11/05/08
שלום, אני מתכנן לגשת למועד יולי והבעיה העיקרית שלי היא אנגלית. גם שמעתי שאנגלית צריך להתחיל ללמוד הרבה לפני הבחינה... יש איזשהי רשימת מילים לפסיכומטרי כמו שיש בעברית? הייתי רוצה ללמוד בצורה כזאת שכל יום אני ילמד כמה מילים חדשות עד לבחינה איפה אפשר למצוא רשימת מילים כזאת? והאם הדרך הזאת מומלצת או שמאוד כדאי גם לקרוא ברמה גבוהה? אני עכשיו קורא ברמה של 5 יחידות ואין לי בעיה...
דרור סמואל | 20:35  11/05/08
ששי שלום, ההכנה לפרקי האנגלית בבחינה מתבצעת בכמה רמות. הרמה הראשונה כפי שציינת לימוד של מילים, אני יודע שבספרים של אנקורי יש מילון גם באנגלית אבל איני יודע מה קורה אצל המכונים האחרים. רמה שנייה של למידה, ובעיני הטובה ביותר להעלאת הרמה, היא קריאה מרובה של אנגלית. אני מדבר על לפחות שעה ביום ואם אפשר יותר. רמה שלישית וחשובה של למידה היא תרגול ברמה ובסגנון פסיכומטרי, שאלות השלמת משפטים, restatements והבנת הנקרא. לטעמי הדרך הטובה ביותר להתחיל היא בקריאת טקסטים רבים ככל האפשר בנושאים מגוונים וברמה של מדע פופולרי. אני יכול להמליץ לך על שני אתרי אינטרנט בהם הרמה טובה והנושאים מגוונים והם:www.popsci.com האתר של מגזין "מדע פופולרי" באנגלית והאתר www.nationalgeographic.com האתר של "נשיונל ג'אוגרפיק" גם הוא באנגלית. בכל מקרה, המון בהצלחה עם זה, דרור.
כנ"ל
סגור