פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שי | 08:09  26/05/08
אני משתחרר בסוף ספטמבר 2008 ורוצה להיבחן במועד סוף דצמבר או פברואר. לא מצאתי באינטרנט מחירי פסיכומטרי וזמני קורס. דיברתי עם כל מכוני הפסיכומטרי ששמעתי עליהם ואני מביא לידיכם את הנתונים שקיבלתי. ** הנתונים ניתנו לי בטלפון במאי 08 והם אינם מחייבים את החברות (פשוט דיברתי עם נציגי החברות ורשמתי את המחירים ואת ההערות שזכרתי מהשיחות איתם ואם אנשים שכבר עשו פסיכומטרי). בנוסף אשמח לשמוע על מכונים נוספים או חוות דעת על המכונים השונים
חן | 19:30  13/06/08
היי שי... אם אתה רוצה המלצה אז יש לי אחת ואפילו חמה מאוד. אחרי 3 חודשים ארוכים וקשים של למידה למועד אפריל האחרון. אני בחום יכולה להמליץ לך על הקורסים של אנקורי. אני עשיתי קורס ברעננה וממש הייתי מרוצה מאיך שהמדריכה העבירה את החומר בשיעורים ואת היחס שהיא נתנה לכל תלמיד.גם היחס של שאר הגורמים היה ממש חם.
סגור