פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ליאת | 18:08  26/05/08
שלום, יש לי ציון פסיכומטרי טוב וכבר נרשמתי לאוניברסיטה והתקבלתי למסלול שבחרתי , אך הייתי רוצה לשפר את הציון בחלק האנגלית בשביל לנסות לקבל פטור. האם בחינת אמי"ר היא אפשרות מתאימה במצב כזה? האם אוכל לגשת לבחינה זו על דעת עצמי או שעליי לברר קודם עם האוניברסיטה שאליה נרשמתי (אוניברסיטת ת"א) אם זה אפשרי (כבר קיבלתי הודעה על הסיווג שלי לרמות באנגלית על סמך הציון באנגלית בפסיכומטרי)? מהם המועדים שעוד אפשר להבחן בהם בשביל לקבל פטור מאנגלית בשנת הלימודים הקרובה (11/08) בהנחה שאני רוצה להשאיר לעצמי את האפשרות לגשת לבחינה לפחות פעמיים למקרה שלא אצליח לקבל ציון המזכה בפטור במועד הראשון?
דרור סמואל | 23:45  26/05/08
ליאת שלום, כן, בחינת אמי"ר היא בדיוק הבחינה בשבילך, מטרתה סיווג רמת האנגלית. כן, אין שום בעיה שתגשי לבחינה על דעת עצמך, לאחר מכן עלייך להעביר את הציון לאוניברסיטה. הסיווג שלך לרמת אנגלית מסויימת ישתנה בהתאם לציון שתקבלי בבחינה. בעיקרון את צריכה להשיג את הפטור באנגלית עד תום שנה א' (ברוב האוניברסיטאות) ולכן עד תום שנה א' את יכולה להיבחן בבחינת אמי"ר כ-6 פעמים. הפעם הראשונה ביולי ולאחריה בספטמבר, דצמבר, פברואר אפריל ויולי 2009 (בהתאמה לתאריכי הבחינות הפסיכומטריות פחות או יותר). שיהיה בהצלחה, דרור.
סגור