פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
טל | 10:14  26/06/08
אני תלמיד סוף יא לא משהוא מבריק סביר אמממ הציעו לנו לעשות פסיכומטרי דרך קורס של לחמן בשיתוף ביה"ס אנחנו ניגשים ב-אוקטובר השמועות אומרות שלתלמידי תיכון יותר קל והם מוציאים ציונים יותר טובים הסטטיסטיקה אומרת 60-50 נ'ק יותר עד כמה בתור אנשים שמלמדים ,לומדים וכו...אתם ממליצים ?,אני ממש מבולבל ולא יודע אם זה נכון לגשת השנה? תודה מראש טל
דרור סמואל | 02:15  29/06/08
טל שלום, אין מניעה לגשת לפסיכומטרי בתיכון אך קשה להגיד שעניין הציון הגבוה יותר הוא מובהק סטטיסטית. בעוד שבזמן התיכון רוב מי שניגש לבחינה הוא מי שמעוניין להירשם לעתודה, דהיינו הלימודים הם בראש מעייניו מי שניגש לאחר הצבא עושה זאת לעיתים מתוך היותו חלק מה"עדר" לכן קשה לקבוע שבאופן חד משמעי הציון עולה כיוון שהבחינה התבצעה בתיכון. מה שכן, אם יש לך מטרה/ יעד הדבר יקל עלייך את ההתמודדות (בכל שלב בחיים). לכן עלייך לשאול את עצמך, "האם אני מוכן עכשיו להשקיע המון זמן בחופש הגדול בלימודים לא פשוטים מסוג שלא מוכר לי?" אם התשובה היא כן אז אני ממליץ לגשת לבחינה, אחרת חכה עד אחרי השרות הצבאי, יהיה בסדר. בחינות מוצלחות, דרור.
אני לומדת כרגע פסיכומטרי , אני מתקשה בחשיבה כמותית אני מחפשת מישהו או מישהי שסיימו לימודי פסכימוטרי ויכולים לעזור לי כמובן בתשלום סמלי, להבין את החומר. אני גרה בחיפה ואני פנויה לרוב אחרי הצהריים.
סגור