פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ועוד שאלה: סיימתי יב' לא מזמן ויש לי די הרבה זמן עד הגיוס, הציונים שלי בבית הספר היו טובים, הצלחתי להשיג ספרים לפסיכומטרי (שנת 2004) ושאלתי היא האם סיכויי ההצלחה שלי טובים (600+) בלמידה עצמאית, לבד? אני שואל מכיוון שהבנתי שקורסים עולים בסביבות ה-4000 ש"ח... בנוסף, זה ממש מרגיז שיש רק פעם בשנה בחינת פסיכומטרי באילת (דורש ממני לנסוע 3 שעות לב"ש וישר לאחר מכן "לבלות" 200 דקות בבחינה), בייחוד כשיש פה גם אוניברסיטה. תודה, אלי.
דרור סמואל | 23:51  22/07/08
אלי שלום, בוא נתחיל לעשות קצת סדר. עם ספרי פסיכומטרי משנת 2004 אתה תוכל ללמוד חלק מהחומר שכן הבחינה עברה שינויים רבים ב4 השנים האחרונות. לכן תחשוב טוב אם לא כדאי לך להשיג ספרים חדשים יותר או להירשם לקורס. בנושא מחירי הקורסים, אני יכול לספר לך שניתן להשיג גם קורסים זולים יותר, ואני ממליץ לך לברר בבית הספר שלך אם לא מקיימים שם קורס לתלמידי י"א/י"ב. בכל מקרה אם תמתין עם הקורס עד אחרי השרות הצבאי, תוכל לקבל קורס מוזל מאוד (לא שאני ממליץ לעשות זאת, הדבר מאוד תלוי בך...). הסיכויים להשיג ציון טוב הם לא רעים אם אתה בעל הרגלי למידה טובים, זמן ונכונות להשקיע. בנוגע לשאלתך האחרונה, אותה אתה יכול להפנות למרכז הארצי לבחינות והערכה אבל אני מניח שהם יגידו שאין הצדקה לקיים יותר ממועד אחד בשנה עבור כמות הנבחנים באילת. שיהיה בהצלחה, דרור. נ.ב. איזו אוניברסיטה יש באילת?
סגור