פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מישל | 11:41  06/08/08
אני רוצה להתחיל פסיכומטרי... איפה אתם ממליצים לי לעשות ולמה? מה אפשר על חשבון הפיקדון? תודה, אשמח לכל עזרה!
דרור סמואל | 13:08  06/08/08
מישל שלום, ראשית, בנוגע לפיקדון. הוא מאפשר לימודי פסיכומטרי או לימודים אחרים בכל מכון מוכר. הפיקדון יכול לשמש גם ללימודים אקדמאיים באוניברסיטאות. לכן כדאי לשקול את השימוש בו. בנוגע לאיפה כדאי, אני ממליץ לך ליצור קשר עם "אנקורי" במספר 1-800-858585 ולקבל שם תשובות לכל שאלותיך. שיהיה בהצלחה, דרור.
נועה | 15:38  06/08/08
היי דבר ראשון כל מכון לפסיכומטרי מקבל פיקדון בוודאות דבר שני יש שתי חברות שאני ממליצה עלייהם אבל אתה היחידי שמכיר את עצמך ויודע איזה שיטה הכי מתאימה לך .... יש את חברת אייקיו שרוב הלמידה ההיא במחשב יש גם ספרים אבל הרוב זה המחשב מה שמאוד נוח והקבוצות קטנות. יש את יואל גבע שהם מאוד מקצועיים ויש להם שיטות מאוד טובות אך החיסרום שלהם זה בכמות תלמידים בכיתה מקווה שעזרתי
אני אמרתי שאני מחפש לפי המכון שנותן הכי הרבה שיעורים ועם כמה שפחות תלמידים. מהר מאד ביטלתי את האפשרויות של יואל גבע ולחמן, ובסוף התלבטתי בין קידום לאנקורי - בחרתי באנקורי אחרי שהייתי בשיעור ניסיון והתלהבתי מהמדריך. בכל מקרה, שווה לחקור טוב טוב.
סגור