פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עמי | 07:56  10/08/08
התכנון שלי להרשם שנה הבאה ללימודים באוניברסיטה . אני רוצה להשאיר לי שתי מועדים של פסיכומטרי השנה שיספיקו לי בשביל להרשם איזה מועד (מדצמבר) יאפשר לי לעשות שתי מועדים ומתי זה המועד האחרון שאפשר להרשם איתו לאוניברסיטה? תודדדה רבה.
דרור סמואל | 20:15  10/08/08
עמי שלום, יש 5 מועדי פסיכומטרי בשנה. פברואר, אפריל, יולי, אוקטובר ודצמבר. לא ניתן להיבחן בשני מועדים עוקבים. לכן אם אתה רוצה ללמוד בשנה הבאה ולעשות עד שתי בחינות אתה צריך לעשות את הראשונה בדצמבר ואז את השניה באפריל. מועד אפריל הוא המועד האחרון הרלוונטי למרבית החוגים אף שחלקם פותחים גם הרשמה מאוחרת (שבשבילה גם מועד יולי תופס). עם זאת יש לקחת בחשבון שהדרישות בהרשמה מאוחרת הן גבוהות משמעותית מהדרישות הרגילות. בהצלחה, דרור.
סגור