פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום לכולם, בימים אלו אני מתלבטת האם להרשם למכללה או לדחות את לימודי בשנה והדבר יצריך ממני לשפר את הפסיכומטרי ב 60 נקודות על מנת להתקבל למשפטים באוניברסיטה. אציין כי לעניות דעתי לימודים באוניברסיטה יותר עדיפים מפאת סיבות כאלו ואחרות. האם אפשרי להשיג שיפור של 60 נקודות ? אין לי בעייה לעשות גם עוד פעמיים על מנת להשיג את מטרתי והיא הלימודים באוניברסיטה . במה זה תלוי האם אצליח להגיע לציון המיוחל
אל תתייאשי זה אפשרי, תשבי רק על זה עם קורס מסודר, תלמדי את כל המילים, IQ ויואל גבע הכי טובים! אז בהצלחה מתוקה!!!
עינת | 02:39  19/08/08
תכיני טבלה (כמה שיעורים/תלמידים בכיתה/סימולציות/מחיר וכו') ותתקשרי למכונים השונים ותמלאי את הטבלה. אני בסוף נשארתי עם איי-קיו ואנקורי (יואל גבע נפלו בגלל מחיר ומס' תלמידים) ובחרתי באנקורי (חברה). מציעה להיזהר מעצות כמו 'IQ ויואל גבע הכי טובים', בד"כ זה של נציגי המכונים השונים...
דרור סמואל | 00:20  17/08/08
מיקה שלום, אפתח בתשובה החשובה מכל, אפשר לשפר את הציון ב60 נק'. לא ציינת מדוע כלכך חשוב לך ללמוד באוניברסיטה ולא במכללה, אבל זה בכלל לא משנה. העובדה נשארת והיא שניתן לשפר את הציון. ניתן גם להשיג שיפור כזה בפסיכומטרי אחד. ועכשיו לשאלות, האם כבר עשית קורס פסיכומטרי? אם התשובה היא כן, אני ממליץ לנסות קורס אחר, במכון אחר או באותו מכון אם האפשרות קיימת. כמו כן כדאי, אם את לומדת קורס נוסף באותו מקום, להחליף מדריך. בכל מקרה אני ממליץ לך לבדוק את האפשרויות העומדות בפניך היטב ולא לבחור במכון כזה או אחר כי המחירים בו יותר גבוהים ולכן הוא "חייב להיות טוב יותר!". אני חושב שכדאי לך ליצור קשר עם אנקורי בטלפון 1-800-858585 ולראות מה יש להם להציע לך. שיהיה בהצלחה עם השיפור הנחוץ, דרור.
סגור