פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום! נרשמתי לקורס הקרוב באנקורי שמתחיל עוד שבועיים בערך האנגלית שלי ברמה לא משו בכלל עשיתי בבית ספר 4 יחידות עם ציון 60 האם יש לי סיכוי בתקופה כזאת קצרה עד סוף דצמבר ללמוד אנגלית מספיק טוב בשביל להצליח בפסיכומטרי?
דרור סמואל | 00:46  12/09/08
לירן שלום, ניתן להצליח בפסיכומטרי ללא אנגלית, אבל זה לא שווה הרבה שכן הציון באנגלית הוא גם המדד לרמת האנגלית שלך בהגיעך להירשם לאוניברסיטה. משמעות הדברים פשוטה, אם הציון באנגלית נמוך מרף מסוים (כ-30%) לא מתקבלים לאוניברסיטה. כל ציון מעל לרף זה מצריך מספר אחר של קורסי אנגלית, שוב, לא כיף גדול. האפשרות האחרת היא לעשות את המבחן ואחריו לעשות מבחן אמי"ר הבודק את רמת האנגלית בלבד. אני אישית הייתי ממליץ לך לשפר קודם את הבגרות באנגלית ורק אז לגשת לפסיכומטרי. זה יהיה יעיל יותר ובנוסף יעלה את הממוצע שלך. אם אתה בונה על הקורס הפסיכומטרי כמה שישפר את יכולותיך באנגלית נכונה לך הפתעה לא נעימה, לא ניתן ללמד ב3 חודשים אנגלית ברמה מספקת, זה עניין של תרגול של שנים. לכן שוב, מומלץ קודם לשפר בגרות באנגלית. שיהיה בהצלחה בכל מקרה, דרור.
טל אגמי | 14:33  14/09/08
קשה מאוד לשפר תוך זה כל כך קצר את האנגלית , בניגוד למתמטיקה שהוא דבר טכני , אנגלית היא שפה ורק תרגול , תרגול והעמקת אוצר המילים הם שישפרו אותך בשפה. וזה דורש זמן ותרגול . בהצלחה www.perach.co.il
סגור