פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שילת | 08:03  18/09/08
היי, יש לי כמה שאלות..(אני חדשה בתחום) 1. מהם מועדי הרישום לקורסי הפסיכומטרי, ומתי הם מתחילים? באילו חודשים בשנה הם מתקיימים? כמה זמן מראש צריך על מנת להירשם? 2. האם בסוף הקורס ניגשים ישר לבחינה הפסיכומטרית או שצריך ללמוד עוד עצמאית לאחר סיום הקורס? 3. מהם אורכי הקורסים לפסיכומטרי? מה מומלץ?
ש | 20:23  22/09/08
1. מהם מועדי הרישום לקורסי הפסיכומטרי, ומתי הם מתחילים? באילו חודשים בשנה הם מתקיימים? כמה זמן מראש צריך על מנת להירשם? את יכולה להירשם מתי שבא לך עד חודש לפני הבחינה (מומלץ להירשם מוקדם יותר), זה מתקיים 5 מועדים בשנה אך את יכולה לגשת למבן רק כל 4 חודשים (3 פעמים בשנה), לגבי רישום קורסים בררי עם הקורסים, בד"כ יש 2 מסלולים (3 חודש לפני הבחינה פעם בשבוע שיעור\חודשיים לפני הבחינה פעמיים בשבוע שיעור). אין דבר כזה מומלץ, כל אחד מה שנוח לו. מה שאני ממליץ שאם את שואפת לקבל ציון גבוה תתחילי ללמוד 5 חודשים לפני הבחינה (חודשיים באופן עצמאי, בעיקר שינון מילים ובסיס של מתמטיקה אם שכחת מהבהס). כדי להצליח בפסיכו נדרש תרגול רב מאד, המון שעות על מהירות, זה מבחן לא קל בכלל בהנחה שאת צריכה להוציא ציון מעל 650). 2. האם בסוף הקורס ניגשים ישר לבחינה הפסיכומטרית או שצריך ללמוד עוד עצמאית לאחר סיום הקורס? המבחן מתקיים בדכ שבוע אחרי סיום הקורס.
חגי הורביץ | 14:33  23/09/08
המבחן הפסיכומטרי מתקיים ב-5 מועדים שונים במשך השנה, בחודשים פברואר,אפריל,יולי,אוקטובר ודצמבר. את התאריכים המדוייקים ומידע נוסף לגבי הבחינה הפסיכומטרי תוכלי למצוא באתר המרכז הארצי: www.nite.org.il לגבי הקורסים, הם אורכים בדרך כלל כ-3 חודשים ומלווים אותך עד מועד הבחינה עצמה. היקף, אופן ותוכן הקורסים משתנה בהתאם לקורס שתבחרי לעשות.
סגור