פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שיר | 10:04  23/09/08
אני רוצה להירשם ללימודי פסיכומטרי.. מתלבטת בין יואל גבע לאנקורי(האמת היא שלא ביררתי בשאר אשמח להמלצות גם על אחרים) לגבי יואל גבע הבנתי שאין להם מורים שהם תלמידים שקיבלו 700 פלוס בפסיכומטרי וזה נתן להם את האופציה להדריך פסיכ' אלא יש להם מורים יותר מנוסים ואפילו רופאים שבאים ומלמדים שזה די משמעותי אני חושבת. לגבי אנקורי לא קיבלתי מידע מי יודע מה מפורט הייתי אומרת אלא יותר הצעת מחיר משום שאני רשומה שם לעוד קורסים. בקיצור כל תגובה לגבי בחירת קורס תתקבל בברכה..
חגי הורביץ | 14:30  23/09/08
שלום לך, אני ממליץ לך לעשות סקר קצת יותר מבוסס ומקיף לגבי האפשרויות ולהתמקד בשאלה מה כל אחד מהקורסים מציע לך בעצמו ולא מה יש להם לומר על קורסים אחרים. נקודות שכדאי לך לבדוק: מדריכים - מיהם כמות שעות ואופי השעות בקורס - שיעורים, תרגולים, שעות ושיחות אישיות עם המדריך, כיתות ש.ב וכן הלאה. אופי הקורס - תכנית לימודים אישית או קבוצתית, כמה תלמידים בממוצע יש בכיתה. חומרי לימוד - היקף ותוכן חומרי הלימוד שאת מקבלת במסגרת הקורס. חברים שלך שלמדו כבר למבחן הפסיכומטרי במקומות שונים ומה הם יכולים לספר לך על כל הנקודות שרשמתי לעיל. ורק אחרי שיש לך תמונה מספיק רחבה ממספר מספיק גדול של מכוני לימוד פסיכומטרי, רק אז לקבל החלטה מבוססת מה הכי מתאים לך. שיהיה בהצלחה
סגור