פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דפנה | 14:14  28/09/08
שלום לכולם, אני צריך עזרה, בעוד כמספר חודשים אני משתחרר ורוצה ללכת ללמוד, למען הכנות אני מתלבט בין שתי חברות, אנקורי ואוקיי פסיכומטרי. עכשיו העניין ששניהם מקבלים וואוצ'ר מחיילים, ההתלבטות היא שאנקורי יש להם מוניטין אבל באו קיי פסיכו' הם נותנים 10 שיעורים פרטיים, עכשיו הבעיה היא שלא שמעתי עליהם אף פעם, אני רק יודע שהם עובדים עם הצבא. אז השאלה שלי היא בעצם מה עדיף, חברה מוכרת או חברה לא מוכרת אבל עם שיעורים פרטיים?
חגי הורביץ | 12:40  10/10/08
שלום לך, מומלץ שתבדוק לעומק שני דברים: 1.את מהות השיעורים הפרטיים האלה שמוצעים לך בנוסף לשיעורים הכיתתיים. 2.עד כמה אתה באמת צריך שיעורים פרטיים במסגרת ההכנה שלך לעומת תכנים אחרים רלבנטיים לקורס שאולי דווקא לחברה שאינה מציעה שיעורים פרטיים יש. שיהיה בהצלחה.
סגור