פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
היי, רציתי לשאול האם יכולות להיות הפתעות חדשות-כגון פרקי פיילוט חדשים או שינויים כאלה ואחרים בפרקים השונים לקראת מועד המבחן הקרוב? ניגשתי למועד פב' 08' והופתעתי לגלות 2 אנסינים בפרק המילולי שעשו לי "סלט" בעמידה בזמנים בפרק. שתהיה שנה טובה ובהצלחה למי שנבחן, לירון
חגי הורביץ | 12:45  10/10/08
קודם כל התשובה היא כן. תמיד יכולות להיות "הפתעות" בבחינה, בטח ובטח שבפרקי פיילוט שמטרתם לעתים לנסות תכנים חדשים שישובצו בעתיד בבחינה. עם זאת, 99.9% מהבחינה לא תהיה לך חדשה ולא תכלול הפתעות אם תעשה הכנה איכותית ומעמיקה מספיק שעדיף שתישען על מקורות שמכירים היטב את הבחינה הפסיכומטרית. למשל, העובדה שציינת שקטע הבנת הנקרא מפוצל הפתיע אותך, לא היתה מפתיעה אותך אם היית עושה הכנה טובה יותר מכיוון שאני יכול לומר לך בוודאות שלפחות תלמידים שלי פוגשים את העניין הן בשיעור והן במסגרת חומרי הלימוד והתרגול שלהם. השורה התחתונה היא שככל שתהיה מוכן טוב יותר, כך יקטן הסיכוי שתיתקל בהפתעות בבחינה ובכל מקרה אנחנו לא מדברים על מספר משמעותי של הפתעות או שינויים, הבחינה בסך הכל נשארת פחות או יותר אותו הדבר. שיהיה בהצלחה.
סגור