פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אסנת | 14:53  05/10/08
אני ניגשתי השנה באפריל (בפעם השנייה) לפסיכומטרי סתם באופן כללי ת'קורס עשיתי בהיקיו והיה ממש נחמד. השאלה שלי היא כזאת:בפעם הראשונה שניגשתי קיבלתי בחלק של האנגלית 118 והמטרה הכי חשובה שהייתה לי בפעם השנייה זה להשיג ת'פטור באנגלית והכי השקעתי על התחום הזה בסופו של דבר הוצאתי 132 בחלק של האנגלית ולמרות שזה די שיפור זה עדיין לא משיג לי את הפטור המיוחל דרך בירורים שעשיתי אמרו לי שאפשר לעשות מין מבחן שנקרא אמיר (?) על מנת להוציא את הפטור מזה בדיוק המבחן הזה? (כלומר בהשוואה לפסיכו) וזה יועיל לי להיבחן בו אם בעז"ה באוקטובר אני מתחילה לימודים? תודה מראש,,,
חגי הורביץ | 12:51  10/10/08
מבחן אמיר, כפי שהבנת נכון הוא מבחן שמקביל לחלק האנגלית במבחן הפסיכומטרי. המבחן נערך במקביל למועדי הפסיכומטרי ואת יכולה לגשת אליו בכל עת. אין שום בעיה שתגשי למבחן גם יום לפני תחילת הלימודים שלך ואם תקבלי בו פטור, הוא ייחשב לך. יתרה מזאת, בחלק ממוסדות הלימוד תוכלי לגשת למבחן הזה גם במהלך שנת הלימודים הראשונה שלך בטרם לקחת את קורסי האנגלית וכך תוכלי לחסוך אותם לעצמך, שוב בהנחה ותצליחי להוציא ציון פטור. פרטים נוספים לגבי מבחן אמי"ר ומועדיו המדוייקים תוכלי למצוא באתר המרכז הארצי לבחינות והערכה: www.nite.org.il שיהיה בהצלחה.
סגור