פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שרית | 09:08  23/10/08
יש עוד כ-75 יום ללימודים, אני רוצה לעשות במועד דצמבר (כפי שזה משתמע)... אני מתחילה ללמוד עכשיו וזה נראה קצת כמו "משימה בלתי אפשרית". מצד אחד רוצה "לעשות את המקסימום", ומנסה לשכנע את עצמי שעדיף לדחות. מצד שני כמה שיותר מהר יהיה הציון, אני אדע מה צריך\לא צריך לשפר ומקווה להתחיל לימודים כמה שיותר מהר כמובן. אני מעוניינת ללמוד חשבונאות, ממוצע הבגרויות שלי עומד על כ-90 הכל כולל הכל. כלומר לפי המחשבון אני צריכה פסיכומטרי של 730 או 680+ ושיפור של בגרויות, שזה עוד בסדר, אבל נדרש בכל מקרה פסיכומטרי די גבוה. אני חזקה יחסית באנגלית. במתמטיקה פחות, ועדיין לא התחלתי ללמוד את המילים. אני לא חייבת לעבוד ואני יכולה בתיאוריה להקדיש כ-8 שעות ביום ללמידה. אני מאוד מפקפקת בעצמי וביכולות שלי, וזה הפסיכומטרי הראשון שלי. רציתי לשאול אם מישהו עבר חוויה דומה? האם זה אפשרי להתכונן ו"להפגיז" בציון ב-75 יום? כמובן שאני מבינה שזה אינדווידואלי, אבל פחות או יותר? אני לא יכולה להרשות לעצמי קורס כרגע..... אני מבקשת סוג של עידוד.. אבל רוצה את האמת בפרצוף, האם שווה לי? האם זה יתכן? האם זה אפשרי? עצות? טיפים? (אני לומדת לבד).
סגור