פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אסתי | 11:59  27/10/08
היי רציתי לדעת אם יש הבדל בין קורס פסיכומטרי שמקבלים ואוצ"ר עליו לבין קורס פסיכומטרי באותו מכון בלי ואוצ"ר? אני מתכוונת בעיקר להבדלים ביחס האישי, מספר התלמידים בקורס, מספר שעות לימוד וכו" האם קורס עם ואוצ"ר או כמו קורס של תיכון? ועוד דבר, הבנתי שאם אני מקבלת ואוצ"ר אני יכולה לעשות את הקורס רק חצי שנה אחרי השחרור יש אפשרות נוספת לקבל הנחה מהלשכה הכוונת חיילים משוחררים האם שמה ההנחה תקפה ליותר מחצי שנה?אם כן לכמה? תודה מראש :)
חגי הורביץ | 20:10  10/11/08
מכוני הכנה שונים מציעים קורסים שונים ומגוונים ושימושים שונים לואוצ'ר. בחלק מהמקרים יהיה מדובר על קורס שונה מהקורס הרגיל של החברה ובחלק מהמקרים יהיה מדובר על אותו קורס. כך גם לגבי תקופת התקפות של הואוצ'ר. עדיף לעשות סקר מקיף עד כמה שניתן בעיקר לגבי איכות הקורס ואחר כך לבדוק עד כמה הואוצ'ר יכול להוזיל לך אותו ולבחור מה עדיף מבחינת איכות ומחיר ביחד.
סגור