פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום.. התחלתי להעניין בקורס פסיכומטרי במכונים שונים ואני באמת מתקשה להחליט איזה קורס לבחור. מה גם שכל מכון משמיץ את האחרים, זה חדש מידי וחסר ניסיון אצל האחר המורים כבר שחוקים.. וגם המחירים של הקורסים עם הפרשים משמעותיים וזה גם גורם לי לחשוד למה המחיר פה נמוך מידי.. באמת שאם מישהו יכול לתת דעה אובייקטיבית לגבי הקורסים השונים.. אני אשמח לשמוע. תודה :)
שולמית | 16:15  06/02/09
אני עשיתי שני קורסים ביואל גבע והייתי ממש מרוצה. עם זאת יש לי גם חברים שעשו באנקורי והיו מרוצים. השאלה מה את מחפשת אני רציתי משהוא שיהיה כמה שותר ארוך אז לקחתי יואל גבע. החיסרון הגדול שלהם זה המון אנשים בכיתה זה לא מפריע למהלך השיעור אבל אין יותר מדי יחס אישי. הקורס היחיד שאת צריכה הכי לשקולאם הוא מתאים לך זה של היי קיו בגלל שלהם יש שיטת עבודה שונה משל כולם הם מתחילים נורא מאוחר ורוה הלימודדרך המחשב. יש אנשים שזה מש מתאים להןם ויש כאלו שזה הסיוט הכי גדול שלהם . ולחמן הוא קורס לא הכי הכי למרות שוב אני מכירה אנשים שעשו. תדעדפי מה הכי חשוב לך בקורס, זמן, מספר אנשים, יחס אישי יותר ותתאימי.
סגור