פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עדידוש | 01:42  21/01/09
שלום אני אמורה להתחיל במרץ את הקורס הארוך שמסתיים ביולי זה נראה לי ארוך מידי ואין לי בעייה לא לעבוד אני מתלבטת בין זה או להתחיל ללמוד בפברואר את הקורס של החודשיים של הבחינה באפריל. אם אני יקח את הקורס הקצר אני לא מתכוונת לעבוד ומתכוונת להשקיע.. השאלה מה עדיף יותר...קורס של 4 חודשים איטי ואולי ברור יותר למרות ש זה יהיה ממש הרבה ומשעמם כי זה פעם בשבוע אני בהתלבטות ממש קשה כי הקורס הקצר הוא יותר מידי לחוץ אני חושבת... יש לכם עצות בשבילי..?
אריאלה פרידמן | 16:36  29/03/09
אין דבר כזה לתרגל "יותר מדי" לפסיכומטרי. אם את יכולה לקחת קורס ארוך ולא לעבוד, את במצב שהרבה אנשים יקנאו בו. יש כלים רבים שאפשר באמצעותם להעלות את הציון, מלבד שעורי הבית, יש חברות פסיכומטרי שמציעות כלים נוספים- משחקים, תוכנות וצרגולים נוספים כדי להעלות את הציון. מלבד זאת, לימוד אוצר המילים הרחב מצריך זמן, ואם תוכלי לפרוש את הלימוד על פני תקופה ארוכה ולחזור על מה שלמדת שוב ושוב, את רק מעלה את הסיכויים שלך להשיג ציון גבוה יותר. בקורס טוב של פסיכומטרי ידאגו שלא תהיי משועממת. חוץ מזה, זה גם יאפשר לך ללמוד בראש שקט, גם לנוח וגם לבלות מדי פעם וזה גם חשוב לבריאות הנפשית וגם לציון. בהצלחה!
סגור