פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מאור | 11:48  12/04/09
שמי מאור ואני רוצה להיות כנה מאוד איתך כדי שתגיד לי מה הסיכויים... במבחן של ה-7.4 ישבתי מאחורי בחורה,שכל המבחן שלנו כולל הפיילוטים היה זהה... ודי נעזרתי בה בכמה חלקים של המבחן.... ב-3 פרקים של האנגלית אימתתי דרכה תשובות שהתלבטתי אם כי לא בהכול יצא לנו אותו דבר.... ובפ-3 פרקי עיברית נערתי בה רק במילים ובביטויים ואולי בגג 3 שאלות נוספות. בשאר העיברית ובמטתמטיקה ממש ממש לא.. אם מסתכלים אז לרוב אותם תשובות הם די נכונות כי אם התלבטתי בין 2 תשובות אז הצלחתי להיעזר בה... בוא נגיד שבאנגלית בכל פרק עשינו בערך לפחות 15 תשובות זהות(אבל גם השאלות ראשונות שהם מאוד קלות הם גם בחשבון...אז אלו תשובות שאף אחד לא טועה אני מניח) ובעיברית אם אני לאטועה בכל המיליםוהביטויים יצא לנו אותו דבר...אבל זה לדעתי הרוב נכון אולי 1-2 לא נכון... ובשאר העיברית משאלות 11-30 אני לא נעזרתי...ולא יודע מה היא עשתה...המתמטיקה זה הצד החזק שלי ואני לא צופה ליותר מ-3 טעויות בפרק.... ובכל אופן מה אתה חושב הסבירות שיזמנו אותי למבחן חוזר? אם תוכל תעמיק בתשובה שלך ותריב כי אני ממש לחוץץץץ תקח בחשבון שזה מבחן אמריקאי והיו חלק מהתשובות שעשיתי אחרת ממנה אבל סביר להניח שגם טועים על אותם תשובות....כי בדרך כלל ישנם 2 אפשרויות... תודה מראש מאור.
אריאלה פרידמן | 22:01  12/04/09
דבר ראשון, אומר שאני נגד העתקה, ויש לך מזל שהמשגיח לא עלה עליך ופסל לך את הבחינה. אני גם לא כל כך מבינה למה לקחת את הסיכון של "להעתיק" כשלמעשה רק רצית "לוודא" שהתשובות שלך נכונות, מה גם שמי אומר שזו שלפניך דווקא ענתה נכון? לגופו של עניין, המרכז הארצי מזמין אנשים לבחינה חוזרת בעיקר אם הם כבר עשו בעבר פסיכומטרי, והפעם הוציאו ציון גבוה בפער משמעותי מהציון קודם. לא שמעתי על זימון לבחינה חוזרת בגלל דמיון לבחינה של מי שיושב בקרבתך, לא נראה לי שהם יורדים לרזולוציות האלה- הם סומכים על משגיחי הבחינות שימצאו מעתיקים- ובד"כ בצדק. נשמע שהמבחנים שלכם ממילא לא יהיו זהים. לכן לא סביר שתוזמן. אבל גם אם כן, לפי מה שכתבת את רוב השאלות היית יודע במילא, ולכן גם אם תעשה מבחן חוזר תקבל בערך אותו הדבר. ממליצה לך לא לחזור על מעשה כזה, במוסדות להשכלה גבוהה אתה יכול לזכות בהשעיה מהלימודים לכמה שנים בגלל העתקה.
אני לא יודע מה קרה....אבל יכול להיות שהם רשמו אבל לא העירו לי?
אריאלה פרידמן | 11:00  13/04/09
סגור