פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יוש | 12:17  21/04/09
מה לדעתכם כדאי, לעשות את כל התרגילים ולדעת ספצ בנושא אחד ולהמשיך הלאה לנושאים האחרים או לעשות קצת מכל דבר אפילו אם לא הבנתי עד הסוף?
אריאלה פרידמן | 23:46  21/04/09
שלום יוש, אם תתרגל את כל הנושא עד הסוף ולא תחזור עליו עד המבחן סביר שתשכח הכל. חוץ מזה, אם תנסה לעשות את כ-ל התרגילים בנושא, לא תספיק לתרגל את שעורי הבית האחרים, וכשתגיע אליהם כבר תשכח מזמן את מה שלימדו. חשוב לתרגל סמוך לזמן בו לומדים את הנושא, וגם כמה זמן אחרי כן כדי להיזכר. תרגל עד שתבין את הרעיון, אם אתה לא מבין שאל שוב את המדריך. אבל חשוב לחזור על התרגילים בנושא לפני המבחן שוב. ברוב הקורסים בונים את התרגול בבית לפי לו"ז שמתחשב בעקרון זה, פשוט לך על ההנחיה לגבי שעורי הבית שנותנים לך בקורס. בהצלחה
סגור