פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ימית | 08:56  10/05/09
בוקר טוב לכולם! אני מקווה שמישהו כאן שאחרי ההודעה הזו אני אקבל כיוון כלשהו, מבחינה פסיכומטרית.. אז ככה- עשיתי פסיכו' במועד דצמבר 08, וקיבלתי 630, מה שלא הספיק לי. אני רוצה לגשת עוד פעם לבחינה אבל יש מס' דברים שמפריעים לי לעשות זאת: 1. אני מרגישה שבלי קורס אני לא אצליח לעבור את זה שוב. אין לי את המשמעת העצמית הדרושה לכך, ובנוסף, אני עובדת, ככה שבלי קורס אני פשוט אחזור הביתה מהעבודה וארצה לנוח... 2. אם כבר קורס- איזה? הקורס שעשיתי בדצמבר היה מצוין ובאמת הרגשתי שנתן לי את מה שאני צריכה אבל האם זה נכון לעשות אותו קורס פעמיים? 3. אני לא יודעת איך אני אוכל לשלב את הקורס עם העבודה, אולי רק קורס ערב... אבל זה כבר משהו אתם לא יכולים לעזור לגביו :)
אריאלה פרידמן | 12:22  10/05/09
הי ימית, קיבלת ציון די גבוה, כך שאני לא חושבת שלעשות את אותו קורס פעמיים זה נכון בשבילך. אבל לעשות קורס של חברה אחרת גם עלול להיות בעייתי, כי לכל קורס שיטות משלו וזה עלול לבלבל.. את יכולה לעשות קורב אחר אבל לדעתי מה שכדאי לך לעשות זה קורס פרטי, לשבת עם מדריך אחד על אחד שיכול לזהות את נקודות התורפה שלך ולעזור לך בהם, לתת לך תרגול נוסף איפה שאת צריכה ולכוון אותך איפה חשוב יותר להשקיע. זה יכול לעזור לך גם מבחינה של לתת לך מסגרת, יחד עם גמישות של שילוב עם העבודה. את יכולה לשאול בחברה בה עשית את הקורס אם זה אפשרי מבחינתם, ואם לא דרך חברה אחרת (או באופן פרטי). בהצלחה!
סגור