היום הייתי ברכבת וראיתי את הפרסומת החדשה של יואל גבע (יואל גבע הוציא את הרצל מהמרפסת).
זאת לא הפעם הראשונה שמכוני פסיכומטרי עושים קמפיין גימיקי שכזה, שבו בעיקר מנסים להראות חכמים ומגניבים ופחות מנסים לשכנע מישהו להשתמש במוצר - נניח, זכור לי הקמפיין של איזי ווי שבו בעיקר העליבו אותנו ואמרו שאנחנו טיפשים, אבל שזה לא צריך להפריע לנו לקבל ציון טוב.
זה עובד, הדברים האלו? זה לא קולה, שאני מוכן לשים עליה עשר שקל אם הפרסומת מצחיקה כדי לנסות אותה, זה קורס באלפי שקלים - ואני לא יודע מה איתכם, אבל כשאני שם כמה אלפי שקלים על משהו, אני מצפה שהוא יתן לי תמורה. כשאני רוצה קמפיין כזה, אני לא חושב שהם לוקחים את העסק ברצינות. יופי שהם יודעים לספר בדיחות צ'אק נוריס אחרי שכל האינטרנט עושה את זה כבר כמעט שמונה שנים - ללמד, הם יודעים? זה מה שאני הייתי חושב, ואנילא מבין למה אנשים אינטלגנטיים מוציאים הון תועפות על קמפיינים כאלו.
אולי אני טועה - זה עובד, המשחקים האלו?
http://www.ice.co.il/article/view/366077#jump0
http://news.walla.co.il/?w=/90/2655444
http://www.mako.co.il/women-magazine/diva/Article-ecbcd38bf736c31006.htm
שאלת בונוס - לאיזי ווי היה גם קמפיין בפייסבוק שבו הם מציעים כרטיסים לריאנה תמורת הצעות לימודים מצחיקות; מאוד גימיקי, אבל משלב את הגולשים יותר. זה היה עובד עליכם יותר טוב?
https://www.facebook.com/theezway/app_104715893009588