פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
מה כדאי ללמוד - רפואה סינית או הומאופתיה. במה יש יותר עבודה אחר כך? ואיפה אתה ממליץ?
גיל וינבאום | 12:40  30/01/08
הומיאופתיה היא שיטה בה מאבחנים את האדם ברמה הפיזית והנפשית ומתאימים לו תרופה הומיאופתית ספציפית (רמדי), אם יש תגובות או שהבעיה לא נפתרה מבוצע טיפול נוסף. הרפואה הסינית היא שיטה המשלבת אבחונים- תשאול, לשון ודופק. טיפול בקליניקה-דיקור או מגע (שיאצו/ טווינא) טיפול בתנועה- טאי צ'י וצ'י קונג. כלים תרופתיים- צמחי מרפא סיניים ותזונה סינית. יש בשני התחומים עבודה. לדוגמה קופ"ח לאומית דיווחה לאחרונה כי היה גידול של 400% בשימוש ברפואה משלימה בשנה החולפת..... לגבי איזה מהמקצועות טוב יותר: אין תשובה אחת נכונה. צריך להתאים את תחום הלימוד הספציפי לאדם המסויים. כיוון שאיני מכיר אותך לא אוכל לייעץ לך מה הוא התחום הטוב ביותר עבורך. אצלנו בקולג' המועמדים ללימודים עוברים "מבדק התאמה" שמנבא באחוזים מאוד גבוהים מהוא התחום שמתאים למועמד. אני בטוח שבמכללות נוספות יש גם כן אפשרות לעבור מיון והתאמה.דבר שיעזור לך בהתלבטות רק בריאות
סגור