פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
אושרת | 09:36  10/02/08
שלום לכולם! יש לי כמה שאלות- קודם כל כל תחום הרפואה המשלימה מאוד מעניין אותי, אבל איך אוכל לדעת מה התחום הספציפי שמתאים לי ללמוד או שהכי יעניין אותי (יש לציין שאני יודעת מאוד בגדול במה כל תחום עוסק וממש לא לעומק). שאלה שניה- מה פחות או יותר הוא שכר הלימוד? והאם זה משתנה ממתחום אחד לתחום אחר? שאלה שלישית- כמה זמן (חודשים/ שנים) פחות או יותר נמשכים הלימודים? ושאלה אחרונה שנדמה לי שהתשובה ברורה- יש איזשהי אפשרות לשלב בין לימודים אקדמאיים באוניברסיטה (תחום שונה לגמרי) ללימודי רפואה משלימה....?
גיל וינבאום | 13:41  10/02/08
שלום לך אצלנו בקולג' יש "מבדק התאמה לרפואה משלימה" שנועד בדיוק למטרה זו, לעזור לסטודנט המתלבט לאיזה תחום מבין תחומי הרפואה המשלימה הוא מתאים. אני בטוח שבמקומות נוספים יש מיון שיכול לעזור לך לקבל החלטה שקולה ומאוזנת. בנוגע לשאלתך השניה. יש קשר הדוק בין כמות שעות הלימוד לשכר הלימוד. קורס שנתי של 5 שעות אקדמיות נע בין 5000- 7500 ₪. מגמת לימוד של מעל ל700 שעות שנתיות יכולה להגיע עד ל- 18500 ₪. הכול בהתאם להיקף הקורס/ מגמה שאת לוקחת. לשאלתך השלישית: כמו בתשובתי הקודמת: הכול בהתאם להיקף הקורס/ מגמה שאת לוקחת. ניתן לשלב לימודים אקדמיים עם לימודי הרפואה במשלימה. יש מכללות שמציעות מסלול משולב ויש כאלה המאפשרות לשלב את הלימודים אצלם עם ליודים במוסד נוסף. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום
סגור