פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
עדי | 15:49  06/03/08
שלום, מעוניינת ללמוד נטורופתיה בסמינר הקיבוצים. נשאלה כאן שאלה של דליה האם הרפואה המשלימה מוכרת על ידי משרד החינוך או משרד העבודה. לא הבנתי מהתשובה האם זה מוכר או לא. אשמח אם תוכל לחזור על תשובתך. תודה, עדי
גיל וינבאום | 18:58  06/03/08
שלום עדי מקצוע הנטורופתיה כמו כל מקצועות הרפואה המשלימה אינו מוכר לא ע"י משרד החינוך, לא ע"י משרד הבריאות ולא ע"י משרד העבודה. קצרה היריעה מלהסביר מדוע בישראל זה כך, כל משרד טוען כי אין לו את היכולת לבדוק איכותית וכמותית את מקצועות הרפואה המשלימה..... כך יוצא אבסורד שקורס לבניית ציפורניים שאורך ההכשרה שלו הוא כשלושה שבועות מוכר ע"י משרד העבודה והרווחה ולכן ניתן להשתמש בפיקדון לחיילים משתחררים. ואילו לימודים רציניים ומקיפים כמו לימודי הנטורופתיה אינם מוכרים..... אל תתני לנתון זה, להלחיץ אותך או להרפות את ידייך. השימוש ברפואה משלימה בארץ ובעולם כולו גדל מידי שנה במאות אחוזים, כך זה כבר מעל לעשור. את בוחרת במקצוע שהוא גם דרך חיים ואני מברך אותך על כך. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום.
סגור