פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
נועם | 15:22  12/06/08
שלום בעוד חודש אני עומד להשתחרר מהצבא, אני הנדסאי אלקטרוניקה ולמדתי לפני הצבא. כול החיים שלי חייתי על פי תזונה נכונה אני קורא המון על זה אני ממש חלק מזה אני רוצה ללמוד תזונה בתל חי. יש לי פחד שלפי השמועות המקצוע פה בצפון דל מאוד. אני יודע שצריך ללמוד מה שאוהבים,אבל בכול זאת צריך להביא לחם הביתה. רציתי לשאול אם יש תעסוקה בתחום של דיאטן קליני באזור הצפון? ואם שווה לי ללמוד שיש לי כבר הנדסאי?
גיל וינבאום | 17:36  12/06/08
שלום נועם אם התזונה היא חלק מחייך, וזה מה שאתה אוהב, אני ממליץ בחום לפנות לתחום הזה. גם בצפון בכל קופות החולים ובתי החולים זקוקים לדיאטנים מקצועיים. אסיים בדבריו החכמים של קונפוציוס: "בחר בעבודה שתאהב ולא תאלץ לעבוד יום אחד" מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום
סגור