פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
דיטי | 07:55  29/07/08
אני רוצה לרפא מחלות בעזרת קריאה בכף יד ורגל ושמעתי שזה קשור לתורת הסו ג'וק. חיפשתי קצת בגוגל וראיתי שיש לפחות שלושה בתי ספר ואין לי מושג מי הטוב ביותר. בקיצור, אני אשמח להמלצות.
גיל וינבאום | 14:55  29/07/08
שלום דיטי! קריאה בכף היד נקראת כירולוגיה- זו שיטה בה מנתחים את האופי והמצב הבריאותי של האדם עפ"י הקווים המצויים לאורכה ולרוחבה של היד. סו ג'וק- היא שיטת טיפול קוריאנית שמטפלת בגוף כולו דרך כף היד. באמצעות לחיצה, הדבקת גרגרים בצבעים שונים שיוצרים גירוי ספציפי על נקודות ספציפיות ודיקור בעזרת מחטים זעירות על הנקודות הבעייתיות. שתי הגישות/ שיטות (הכירולוגיה והסו ג'וק)הן לגיטימיות, אך אין כל קשר תיאורטי או מעשי ביניהן. מקווה שהארתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום. www.mashlima.co.il
סגור