פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
מישהי מב"ש | 02:27  14/09/08
היכן בעולם אפשר להשלים את לימודים לתואר ראשון בסין או בארצות הברית? אשמח לקבל שמות של מוסדות בעולם ובארץ דרך אגב אני מתחילה ללמוד ברידמן ורציתי לדעת אם יש אפשרות להשלים דרכם את הלימודים בחו"ל לתואר ראשון ? ואם לא איזו מכללה בארץ כן מאפשרת זאת?
גיל וינבאום | 10:48  14/09/08
שלום לך. ישנן מכללות שלהן הסדר עם אוניברסיטואת וקולג'ים בחו"ל, אשר ניתן להשלים בהם לימודי תואר ראשון. יש לברר במכללה שבחרת ללמוד בה האם יש לה הסדרים עם מוסדות מחו"ל. לברר האם המוסדות לימוד הללו מוכרים בארץ ללימודי המשך (במידה ואת תהיה מעוניית בעתיד להמשיך לתארים מתקדמים) ומהן הפרוצידורות הנדרשות (מבחינת הזמן ומבחינה כלכלית) כדי להשלים את התואר מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום. www.mashlima.co.il
סגור