פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
מושית | 21:51  31/08/09
היי גיל , האם לאחר לימודי הידרותרפיה בלבד(ללא תואר קודם בפיזיותרפיה) ניתן למצוא עבודה? אם כן , האם הדבר קשה \קיימים מספיק בריכות טיפוליות פרטיות ?? הבנתי שלבתי חולים דורשים הסמכה של פיזיותרפיסט , אז השאלה שלי האם כדאי בכלל ללמוד שנה לימודי הידרותרפיה ושכירו בזה או שבסופו של דבר אם אין לך תואר לפני אתה לא שווה ? בנוסף , ידוע לך האם מכללת ברושים מוכרת באירגון ההידרותרפיה הישראלי ? תודה על ההתייחסות .
גיל וינבאום | 10:41  01/09/09
שלום מושית, רוב הבריכות הטיפוליות ובוודאי קופות החולים וחברות הביטוח יעסיקו הידרותרפיסטים שהם גם פיזיותרפיסטים, לכן אני מאמין כי תתקשי להתבלט בשוק העבודה לאחר לימודי הידרותרפיה בלבד. לגבי האיגוד הישראלי: אין לי את הידע לגבי האיגוד- מי מכיר בו? ובמי הוא מכיר? אני מציע לך לפנות ישירות לאיגוד ולקבל את התשובה לשתי השאלות הללו. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור