פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
אלמוני | 11:23  25/10/09
שלום לכולם. למדתי שיאצו במשך כמעט שנתיים והפסקתי את הלימודים באמצע משום שלא התחברתי לאופן הלימודים. אילו מכללות אתם מכירים ששמות דגש יותר חזק על פיתוח התחושה והאינטואיציה מאשר על הרפואה המערבית? במכללה שבה למדתי הרגשתי שהכשירו אותי לטפל בקופות חולים במקרים בריאותיים חמורים מאוד. זה לא מה שאני מחפש עבור עצמי כמטפל. אל תבינו אותי לא נכון - אני לא מחפש מקום שמלמד ללא רפואה מערבית בכלל, או שחותר לטיפול מגישה סינית בלבד.
גיל וינבאום | 13:52  27/10/09
שלום לך, בכל המכללות המובילות, לימודי הרפואה המערבית אינם באים על חשבון לימודי השיאצו. הם נעשים בימים ושעות אחרים. אתה מוזמן לגשת לאחת מהמכללות המובילות בתחום, להיכנס לשיעור ניסיון (שנת הלימודים כבר החלה השבוע ולכן יש קורסים שמתקיימים בפועל) ולקבל החלטה מושכלת. מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור