פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
לילי | 21:21  14/04/11
שלום וברכה, אני מתעניינת בלימודי פסיכותרפיה..התרשמתי לטובה ממכללת לוסקי..מה אתם יודעים על המכללה? מומלץ? אני כמובן אבדוק אופציות נוספות..יש המלצות? אני מעדיפה לימודים הכוללים יום אחד בשבוע תודה ערב נעים
גיל וינבאום | 08:53  15/04/11
שלום לילי, תחום הפסיכותרפיה ההוליטית אינו מוסדר בישראל: אין אגודה מקצועית, מסלול לימודים מובנה וכמות שעות לימוד מיחייבת. לכן, חשוב מאוד לברר במספר מכללות מהו המסלול, להשוות יתרונות מול חסרונות (כמות שעות, סגל המרצים, ספריה אקדמית, וותק של תוכנית הלימודים, אם יש סטאז' ועוד). כך תוכלי לקבל החלטה מושכלת. לגבי המכללה שציינת, אין לי מידע ספציפי לגבי המכללה או מסלול הלימוד בפסיכותרפיה הוליסטית. מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
יוסי לוי | 16:41  18/09/12
מכללת לוסקי היא מכללה איכותית, המכשירה מטפלים, מנחים ומאמנים בשיטת לוסקי. המכללה הזו עושה עבודה מדהימה כבר 18 שנה. מומלץ בחום.
סגור