פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
אתי | 00:07  03/06/11
שלום: אני רוצה ללמוד רפואה משלימה אבל אין לי ממש תחום מסויים שבחרתי בו מחוסר ידע בנושא, רציתי לדעת האם יש אפשרות ללמוד את זה ולקשר אותו לילדים ותינוקות.אני לא מדברת על הפרעות קשב וריכוז או רפלקסולוגיה ..אלה שהעיסוק שלי יהיה רק עם תינוקות..ושגם אני אקבל כילים לבניית חיי.מקווה שהבנת אותי..תודה.
גיל וינבאום | 18:12  09/06/11
שלום אתי, הרפואה המשלימה היא רפואה הוליסטית: רפואה המטפלת באדם הסובל ממחלה ולא במחלה. זוהי רפואה המטפלת באדם כשלם: על רבדיו הפיזיים, הנפשיים והאנרגטיים. ככזאת, הרפואה המשלימה אינה מחולקת לפי גילאים או מחלות ספציפיים. אם רצונך הוא לטפל בילדים או תינוקות בלבד ולהתמחות בכך- זה מצויין!. קודם עלייך ללמוד את התחום שמתאים לך מבין מקצועות הרפואה המשלימה. ב-ה-צ-ל-ח-ה! מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור