פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
ליאור | 04:26  10/08/12
היי גיל,אני מתחילה ללמוד בנובמבר הקרוב נטורופתיה,עכשיו אני צריכה לבחור בין רפלקסולוגיה לעיסוי,מה היית ממליץ לי? למה יהיה לי אח"כ יותר ביקוש בשוק העבודה? תודה.
ד"ר גיל וינבאום | 13:58  12/08/12
שלום ליאור, אני מאמין שבמכללה בה בחרת ללמוד יוכלו לייעץ לך בצורה מקצועית וממוקדת. אני כותב לך זאת, כיוון שהתשובה אינה אחידה. אם הייתה תשובה אחת נכונה- כל המכללות לא היו מאפשרות בחירה ובוחרים עבורך את המקצוע "הנכון" ביותר. בבחירת המקצוע, יש לקחת את הפרמטרים הבאים בחשבון: -מסוגלת לגעת ברגליים של אנשים? - נרתעת ממגע? - כמה כוח פיזי יש לך? - רגישה לשמנים אתריים? - רוצה לטפל בבעיות פיזיות/ נפשיות/ גם וגם? - בסל הכלים שלך יש יותר כלים אבחוניים או טיפוליים? מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום. www.mashlima.co.il
סגור