אביטל | 10:13  08/03/09
מתלבטת אם ללמוד קורס קופירייטינג באו"פ. אני מתלבטת בגלל רמת מקצועיות ואם באמת התעודה הזאת שווה אחר כך משהו בשוק. מישהו מכיר או יודע משהו על הקורס הזה?
אביטל בוקר טוב, 1- תפקיד הקופירייטר נדרש בד"כ במשרדי פרסום, ככותב כתיבה למדיות השונות. עבודתו נעשית בשיתוף פעולה עם בעלי תפקידים נוספים, כגון: מפיקים, תקציבאים, לקוחות וכו'. רצוי לציין כי התחום נחשב ל-"סקסי" מאחר והוא מאתגר ויצירתי. מצד שני, לא קל להשתלב בשוק העבודה בתום הקורס, לכן חשוב מאד שתיק העבודות שלך יהיה טוב ככל האפשר. 2- אני לא מכירה את הלימודים באו"פ, לכן ממליצה לך להשוות את הסילבוס שמלמדים במקום מול המתחרים. כדאי שתשימי לב בעיקר לנושא של פרויקט גמר בקורס, כי כאמור זה הכלי שימכור אותך בשוק העבודה- כמה שעות משקיעים בנושא? האם עושים את הפרויקט על משהו "חי וקיים"? מה הרקע של המרצים? בהצלחה, מונה בר-גיל
רחל | 17:30  02/05/09
אביטל שלום! השאלה אם את רוצה ללמוד את הקורס כסדנא מעשית קצרה שתעשיר לך את הידע או למטרת עבודה במשרדי פרסום . הלימודים הם ברמה גבוהה עם אנשי תעשיה מקצועיים שעובדים בתחום וגם מלמדים והשאלה אם את נפגשת עם אחד המרצים שמלמדים או קראת את תוכנית הלימודים .בבי"ס חשיפה יש יום פתוח ב27/5 בנושא הזה אולי כדאי שתבדקי יותר מקרוב.אגב שיטת הלימוד היא לא כמו של האוניברסיטה הפתוחה וחייבים להגיע לשעורים.
סגור