פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
ייעל | 09:36  07/09/08
אני אמורה להתחיל קורס של מר"מ מנהלת רשת מחשוב יש לי שאלה האם באזרחות אפשר לקבל עבודה בסטארט אף..או בחברת מחשבים על סמך הקורס והשירות בתור מרמית? ומה המשכורת שמקבלים (בערך..) האם שווה להשקיע וללכת לקורס בשביל העתיד? בבקשה רק מי שיודע שיענה! אני מבולבלת
נורית | 00:13  09/09/08
הניסיון שתצברי בצבא יעזור לך, ללא ספק. אבל כן מומלץ ללכת לעשות קורס כדי להתמקצע עוד יותר. אני ממליצה מניסיון על המכללה למנהל שמציעה קורסים במסלולים לא אקדמאים (קורסים שלא במסגרת תואר). אני עשיתי את זה לאחר שירות במודיעין וזה פלוס הידע שצברתי בצבא סידרו לי עבודה מצוינת בחברת היי-טק. אני מציעה לך להגיע ליום הפתוח של המכללה למנהל שמתקיים ב- 18.9 יש הנחה של 5% בדמי הרישום וביון הפתוח יתקיימו הגרלות עם פרסים... גם אם זה עדין לא רלוונטי לך, אם תגיעי תוכלי לשאול את השאלות שהעלית כאן (את היועצים של המכללה) ולהיות הרבה חות מבולבלת :)
חדווה | 16:05  16/09/08
קורס שמקצוע שתבחרי יכול מאוד לשפר את הרמה שלך... אני לקחתי 5(!) קורסים במכללה למנהל, ואני מתכננת לקחת עוד בהמשך... באמת- כיף ללמוד שם, יש אווירה טובה והקורסים מאוד ברמה. גם האנשים איכותיים. בכל אופן תבדקי באמת את היום הפתוח - הוא ממש מחרתיים..
רוני | 00:06  19/09/08
מסכים עם נורית. שילוב של ניסיון ןתעודה. יש יום פתוח גם במכללת ONE ב- 23/9
יעל שלום, מבלי להתייחס לתכני הקורס שתעשי במסגרת הצבא, ומכוונים בעיקר לתפקיד אותו את אמורה למלא בסיום הקורס, הרי שאינני רואה סיבה מדוע לא להצטרף לקורס שכזה. הידע שתצברי במסגרת קורס שכזה לא יסולא בפז, גם אם בהמשך תדרשי להשתתף בקורס מקצועי, מחוץ למסגרת הצבאית על מנת להשלים ידע נוסף. הצעתי אליך, שגם אם כרגע אינך יודעת האם הקורס יסלול לך את הדרך לעבודה בהיי-טק בסוף הקורס, אם תצטרפי לקורס האמור, בכל מקרה תוכלי להוסיף לקורות החיים שלך שורה משמעותית נוספת המעידה על יכולת וניסיון. בהצלחה !
סגור