פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
סיון | 22:01  13/09/08
שלום, רציתי לברר לגבי שפת תכנות זו. האם יש בזה עבודה (ולא רק כעצמאי ) האם מחפשים עם נסיון ומה טווח השכר שניתן להגיע , והאם משרות בתחום זה הם הרבה שעות ? תודה
עמית מאיר | 14:05  14/09/08
סיוון שלום, עבודה הדורשת ידיעת שפת PHP היא עבודה של מתכנת לכל דבר, קרי עבודה בהיי-טק, על כל המשתמע (שכר, סביבת עבודה, שעות וכו') . מכיוון שה-PHP שתפסה תאוצה רק בשנים האחרונות (אם כי באופן יחסי היא אחת הראשונות שפותחו לצורך תכנות אתרים דינמיים באינטרנט), לא רבים שולטים בשפה זו בהשוואה לדוגמא ל-JAVA, ולכן הביקוש הוא יחסית גבוה ובהתאם לכך גם התמורה. שיעור החדירה הגבוה של השפה הוא גם הסיבה שבכל הקשור אליו, הניסיון אינו קריטריון כה קריטי בקבלה לעבודה, בהשוואה לדרישות לגבי שפות אחרות. אין זה אומר שבעוד מספר שנים, המצב יישאר כמו שהיום, מכיוון שהתחום דינמי, אך בהחלט מומלץ ללמוד תחום שבו יש סיכוי לצבור יתרון יחסי בידע ובניסיון על פני אחרים הפונים ללמוד שפות אחרות. בהצלחה !
סיון | 15:07  14/09/08
תודה על התשובה, אשמח לדעת מבחינת שכר אם יש לך מושג פחות או יותר טווח, חשוב לי גם ללמוד משהו שאח"כ שכר בצידו ולא שכר של 5000 או משהו בסביבות זה. תודה
עמית מאיר | 08:55  17/09/08
סיון שלום, בדרך כלל מתכנתים ואנשי פיתוח ללא ניסיון משתכרים בתעשיית ההיי-טק בתפקיד ראשון שכר של 5 ספרות (ברוטו). כמובן שישנם גורמים שונים הקובעים את הסכום המדויק כמו סוג התעודה, ביקוש עונתי, תנאי העסקת החברה וכדומה. אם תרצי להתרשם ממספרים ברורים יותר, מצ"ב קישור לאתר המרכז סקרי שכר עבור תפקידים שונים עבור רמות ניסיון שונות: http://www.cps.co.il/SiteFiles/1/14/2888.asp בהצלחה !
סגור