פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שני | 12:36  29/09/09
אני מתלבטת אם ללמד מדעי המחשב אני בת 19,חסרת תעודת בגרות. אומנם מהססת כי דווקא גאומטריה היא החולשה שלי ומתמתיקה גם אומנם ממוצע הציונים שלי היו 75 אך במבחנים הסופיים הוכחתי את עצמי עם94. האם זה עשוי להפריע? אני טובה באנגלית ואציין גם שיש באפשרותי ללמד למודי תעודה במשך שנתיים ולקבל תעודה מוכרת מהמכון לטכנולוגיה כשמדובר בהנדסת תוכנה. מה ההבדל בין זה למדעי המחשב והאם תמליצו לי ללמד? איזה אפשרות יש לי לבדוק מידת התאמה?
רפי בר-כאן | 07:07  19/10/09
שלום, בדקי בהודעות ישנות בפורום זה לגבי מה שנכתב כבר לגבי ההבדלים בין מדעי המחשב לבין הנדסת תוכנה. ככלל, ההבדלים מזעריים. בכל הנוגע לתואר אקדמי, הנדסת תוכנה דורשת 4 שנות לימוד בעוד מדעי המחשב - 3 שנים. לטעמי, אין כל יתרון בלימודי הנדסת תוכנה על פני מדעי המחשב. אחרים בתחום אולי יחלקו עלי. לגבי התאמתך, יש מכוני הכוונה באוניברסיטאות ובמכללות ליד מרכזי המירשם בהן. גשי לאחד מהם, עברי בחינת התאמה/הכוון וקבלי מושג כללי לגבי התאמתך לתחום. בהצלחה.
מירים | 17:34  19/10/09
ישנו הבדל בין מדעי המחשב להנדסת תוכנה. במדעי המחשב מתעסקים בתחומים יותר תיאורטיים מאשר הנדסת תוכנה. ניתן ללמוד לתואר במדעי המחשב במכללת רמת גן. התואר הניתן הוא תואר של האוניברסיטה הפתוחה. פרטים נוספים באתר: http://snipr.com/saobo
לגבי ההבדל בין מדעי המחשב להנדסת תוכנה - יעזור אם תציצי בסיליבוסים של הקורסים בשתי התוכניות באוניברסיטאות בארץ. מעבר לזה, בזה שהפנית אותה למכללת ר"ג, לא ממש ענית לה על השאלה.
סגור