פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
שלום רב שמי טל ואני מעוניינת להתקבל ללימודי רפואה/ רפואת שיניים. ציון הפסיכומטרי שלי לא עומד ברף הנדרש – מתחת ל650 וממוצע ציוני הבגרות שלי ( כולל בונוסים) הוא 96.48, מה שמסתבר שאני צריכה לשפר גם בגריות וגם פסיכומטרי. יש כמה מסלולים לפניי ואינני יודעת מהי הדרך הנכונה והבטוחה ביותר . 1) מכינה אוניברסיטאית- מכינה של כחצי שנה עד שנה – המחליפה את תעודת הבגרות. תוכנית אינטנסיבית שקשה מאוד לשלב בתוכה את לימודי הפסיכומטרי. והיא לא מבטיחה כניסה ללימודי הרפואה. 2) שיפור ציון הפסיכומטרי ( קורס) , ולאחר מכן שיפור בגרויות ( הרחבה ל-5 יחידות – ספרות +תנ"ך או היסטוריה) 3) לימודי סיעוד- תואר בסיעוד וניסיון קבלה עם התואר ללימודי רפואה. שאלתי היא : מה הכי כדאי ? האם יש מסלולים אחרים? האם יש דברים שאני לא יודעת על המסלולים שעכשיו ציינתי? כל הערה , עצה, כל טיפ יתקבל בברכה המון תודה מראש טל
ד"ר כהן | 15:58  13/07/09
שלום לדעתי כדאי לך לשאול את עצמך האם קבלה לרפואה בישראל היא מטרה ריאלית. ובכל מקרה לשקול לימודי רפואה בחו"ל לייעוץ בנושא את מוזמנת לפנות [email protected] בברכה
קל להגיד לימודים בחו"ל- השאלה האם זה יתאים - לבחורה שייש לה הפרעת קשב וריכוז ( בינוני קל) וגם וגם ליקויים של קריאה וכתיבה באנגלית ובכלל בשפות... האם ההקלות לבעלי ליקויים תופסים גם בחו"ל? איזה דרך יש להקל ?
ד"ר כהן | 13:38  20/07/09
שלום אכן ההקלות מתאימות גם לחו"ל בברכה ד"ר משה כהן
סגור