פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
נורה | 10:08  02/03/10
יש לי בעיה דומה. הגשתי מועמדות שנה שעברה ולא הגעתי לסכם המתאים. לאחר שיפורים הפסיכומטרי עם ציון 730 ובגרויות עם שיפורים אני כבר לא יודע אם לחכות ל 2011 או ללמוד בחו"ל. זה סיכון עכשיו- צריך לעבור גם את המור. ואם לא אעבור ... האם שווה ללמוד בחו"ל? משהו שניסה להתקבל לחו"ל או לומד שם יכול לעזור? כמובן שמעדיף בארץ אבל אני לא מתכוון לשלפר ציונים שוב. אני יודע שיש גם תוכנית 4 שנתית בתל אביב. אז אולי כדאי ככה. יש כאן משהו שהיה במצב שלי?
ד"ר כהן | 19:16  10/03/10
שלום מאות תלמידים חולקים את בעייתך. אני ממליץ בחום, אם לאחר נסיונות לא הגעת לסכם המבוקש, לשקול לימודים בחו"ל לקבלת ייעוץ אישי [email protected] בברכה ד"ר משה כהן
סגור